Ofte stillede spørgsmål (FAQ)
FAQ
Find min strikkeopskrift
Hos Önling sender vi de fleste strikkeopskrifter digitalt, det kan du læse mere om her. Dette gælder dog ikke opskrifter fra PetiteKnit, som vi kun må forhandle som trykte opskrifter.
Når du efter dit køb og senere hen vil finde din strikkeopskrift har du to muligheder: 1) Efter købet sender vi dig mails med link til din opskrift. Der er både et link i din ordrebekræftelse, og i en separat mail som kun indeholder link og information om download. 2) Du kan logge ind på din profil her på siden, og finde alle de opskrifter du har købt. Selv hvis du ikke havde en profil da du købte opskriften kan du altid oprette en profil, men vær opmærksom på at du skal oprette profil med samme mailadresse som du brugte da du købte opskriften.
Hvis du ikke har modtaget mail med link til din strikkeopskrift, er det altid en god idé at kigge i din spam mappe og se om mailen er der. Kan du stadig ikke finde nogen mail fra os, kan du altid finde (og genfinde) dine strikkeopskrifter ved at oprette/ logge ind på din profil her på siden. Selv hvis du ikke havde en profil da du købte din opskrift kan du altid oprette en. Vær opmærksom på at du skal oprette profil med samme mailadresse som du brugte da du købte opskriften.
Hjælp til strikkeprojektet
Hos Önling tilbyder vi hjælp og vejledning hvis du oplever problemer med at strikke en af vores strikkeopskrifter fra Önling. Gå til formularen for strikketeknisk support her. Vi tilbyder desværre kun support til Önlings egne opskrifter. Hvis du har spørgsmål til en opskrift fra en anden designer, anbefaler vi, at du kontakter designeren direkte for den bedste vejledning.
i Önlings strikke-community på Facebook kan du få vejledning, råd og inspiration fra andre strikkere, samt ikke mindst dele billeder af din strikkeproces og færdige arbejde. Find vores community her.
Showroom i Søborg
Önling's kontor og hovedkvarter ligger i Søborg, hvor vi også har showroom og events.
I Önlings showroom kan du komme og mærke alle vores garner, se farver og få gode råd og vejledning til dit næste strikkeprojekt.
Vi har ikke som sådan garn på lager i vores showroom, men vi kan hjælpe dig med at lægge en ordre, som du så får tilsendt indenfor et par dage.
Genbestilling og returnering
Hvis du har brug for mere garn i samme farve og lotnummer som en tidligere ordre, kan du angive lotnummeret i kommentarfeltet ved bestilling, så vil vores lager gøre deres bedste for at finde det rigtige, hvis muligt.
Ønsker du at returnere varer til Önling, skal dette gøres inden 90 dage efter dit køb.
Du kan kun returnere dine varer, ikke ombytte. Ønsker du en anden vare, bedes du lægge en ordre på den i vores webshop.
Du er velkommen til at benytte vores returportal. Benytter du ikke vores returportal, bedes du printe og vedlægge vores RETURSEDDEL i din returpakke
Returvarer bedes sendes direkte til:
Önling
c/o Storepit
Fiskerbakken 5
3250 Gilleleje
Att. Retur
Pakken må ikke sendes retur til en pakkeshop
eller uden omdeling. Hvis dette sker vil den komme retur til dig, da vi
ikke har ressourcer til at afhente pakker i pakkeshops eller nærbokse.